Ano, je to tak. Tuttle již pracuje na trati Top Gear Test Track, který můžete vidět v pořadu Top Gear buď na BBC nebo v „repríze“ na Prima COOL. Nicméně, než budeme se moct projet na této překrásné trati a zkoušet překonávat rekordy nepřekonatelného Stig, bude to nějakou dobu, ještě trvat.
Tady je zatím process list, který musí autor udělat. (obrázky uvnitř článku)
Distant terrain modeling (DEM terrain conversion): 100%
Track modeling (surface mesh): 100%
Track details modeling (bumps, patchs, manholes, edges etc..): 60%
Track paintings texture/mapping (lines, paintings, decals etc…): 85%
Buildings modeling: 70%
Buildings texture/mapping: 60%
Track objects (Twalls, Signs, Lamps, Fences…etc): 50%
Cement/Concrete areas modeling/mapping: 50%
Parkings lots, garages lanes etc modeling/mapping: 40%
Grass areas modeling/mappings: 40%
Trees modeling/mappings: 40%
Treelines modeling/mappings: 30%
Out of Track vehicles modeling/mappings: 5%
Aerodrome Planes (747, DC3 etc..): 60%
Cams: 0%
AIWs (thanks to Ethone): 10%
TDF: 80%
Držíme mu palce, ať se mu to povede co nejdřív.